HAWAII VIBE
Godmorgon!
Åh vad kul jag hade igår. Och vilka fina vänner jag har. Verkligen asså wow. Tusen tack alla som kom! Och det verkade som att folk hade fett kul. Det var en dagsfest så jag var lite nervös att de skulle bli stelt, för de var ingen som kände mer än tre där typ. Men det var fett avslappnat och mysigt. Jag bjöd på lite snax, läsk och cider och gosh vad det är gott med guacca och nachos. Tack ennu en gång till alla som kom!!!
 
Däremot råkade jag göra sönder soffan lite då jag skulle skrubba upp efter en som spillt. Så typiskt när man bara försökte göra rätt liksom så blev det ennu mer fel... Fick lite lättare skuldkänslor när mammsen sa att hon gjort nått liknande när hon var yngre. Men men, det var inget som förstörde partajet jag hade sååååå kul.
Angelica Wåhlin

Men åh, så roligt!

anneli

Kul fan att göra en stadsfest ändå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress