XTRA HÅL
Halloj!
So far har jag haft en väldigt härlig söndag. Mått bra idag vilket gjort att jag faktiskt kunnat träna imorse😍!! Superstolt. Jag drog ut hopprep, gummiband, underlag samt en högtalare och körde i mitt egna lugna behövliga tempo. Lite ben, rumpa och mag -övningar på altanen helt enkelt. (Förutom att det är långt ifrån helt enkelt för mig). 
 
Därefter fick jag i mig en helgfrulle som bestod av ägg, Coco Pops och en grape fruit. Sen knalla jag iväg till vagnis som tog mig till stan på ärenden och jag tog även ett extra hål i vänstra öra!!! Wooop! Velat göra det länge så tänkte varför inte liksom. Om man har lust och zoomar kan man se det på bilden nedan, hihi. Nu: återhämtning innan el grand finale ikväll. (Hockeyn) Kramis kramis!
Lars

Klart man ska göra det man känner är rätt när andan faller på (inom rimliga gränser).
jäkligt snygga svart/vita bilder - coolt!

Angelica Wåhlin

Vad snygg du är!

Svar: Men vad snäll du är! Taaaaack detsamma :)
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress