GENOM ELD, BARA FÖR IKVÄLL
Godnatt, & tack.
Tack Oskar Linnros och min bästis Julle för en underbar kväll. Och tack vädret, ennu en gång. Jag sitter på bussen nu påväg hem från konserten på Lisse och jag känner mig så trött och utmattad, men samtidigt glad. Kanske lite full. Nja inte jätte. Lagom. Full på bra musik typ. För det går inte att bli full på ett glas rosé liksom. Hihi.
 
Men, innan Lisse gjorde jag inte så mycket. Bara solat och vilat, för jag glömmer nästan bort att vila ibland när jag är inne i en så kallad ”bra period” av min utbrändhet. Så jag knarkade säsong 2 av 13 Reasons Why, samt kollade på någon skit skräckis som jag halvsov framför. Mycket behövlig slummer dock. Men nu är jag snart hemma i sängen och ska sova. Godnatt på er! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress