MIDSOMMAR
Hey guys!!
Har ni haft en nice midsommar? Det har jag! Jag har inte spenderat midsommar med familjen på hur länge som helst, så jag kände att det var dags. Och det var så mysigt! Vi grillade, gjorde god lunch, sjöng snapsvisor, drack öl och kollade VM. Sen körde vi fotbolls-match med föräldrarna mot barnen, givetvis var jag med i barnlagent hallååååååå. Och jag gjorde en väldans stabil insatts må jag säga. I huset några hundra meter bredvid hade kidsen som var något år yngre än mig partaj med massvis av sina kompisar, och där referera dom till mig som ”fotbollstjejen”. Så konstigt verkligen, men de tyckte tydligen jag spelade nice, och sen så kan jag ju mycket om sporten.
 
Men efter ett tag så slank jag iväg till grannhuset för att festa lite hårdare och flörta med småkillarna (skoja de sista typ). För att sedan från att känna noll pers till att bonda med alla gå till dansbanan och dansa loss till klassiker. Där kom gamla som små, och jag mötte upp mina padres igen som jag dansade lite och senare tog färjan med. Anyways, här har ni lite bilder! Kramar på er<3
JUNITJEJ

Härliga midsommarbilder!

Maolion

Men så mysigt! :D

torres

Så härliga bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress