SIT DOWN, BE HUMBLE
Godmorgon fina!
Är ni också såhär coola och snygga när ni är sjuka? Det är jag. Or naaaah. Inte direkt va? Gömmer mina påsar under ögonen bakom glajorna och mitt fettiga hår i en turban. Jag vet att det kan vara svårt att förstå att människorna bakom datorerna och mobilerna inte har det underbart hela tiden. Och jag försöker att förklara att det inte är så, men ibland tycker jag det är kul att rigga upp en liten photoshoot. Typ som denna nedan som jag knäppte nu för en kvart sedan. Där jag snörvlar och snyftar mellan kamera-klicken, men ändå ser stabil ut. 
 
Idag är jag fortfarande mer sjuk än vanligt (förkyldning), så jag avbokade mötet med psykologen idag och sjukgymnasten imorgon. För det kommer nog göra mer illa än nytta att behöva pallra sig ut i kylan och anstränga sig med att gå upp ur sängen typ. Så idag och imorgon blir jag sängliggandes, så får se när vi hörs igen! Säkert imorgon, kramar på er <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress