ÄNDRADE PLANER
Godmorgon!
Herregud vilken natt. Som jag tidigare nämnt skulle jag och Julle åka till Grekland i natt, men riktigt så blev det inte. Med respekt för Julia kommer jag givetvis inte säga vad som hände, utan bara att hon fick förhinder. (Absolut inget med vår relation att göra so don't worry). Så jag är fortfarande kvar i Sverige. Däremot skulle mamma och pappa till Malmö på weekend nu när jag skulle bort, men de kännde att efter de som hänt kunde de ej lämna mig. Så nu är det fixat att jag och mamma ska åka till Malmö istället för att få annat att tänka på, det ska bli mysigt. Feel bad för pappa dock, hehe, men han sa att det var bästa lösningen och då får jag lita på honom.
 
Men jag är fortfarande så besviken över resan, den har liksom skapat så mycket stress för mig med att boka och fixa, så nu när jag äntligen slappnade av för att åka iväg sket det sig. När jag stog ute redo vid taxin liksom... Otur! Men jag ska verkligen försöka tänka på annat och njuta nu med mammsen, även om jag egentligen känner för att kura ner mig i sängen och vara själv. Think happy thoughts! Hihi kramis. (Och snälla hör inte av er på snap eller sms och fråga varför, varken till mig eller Julle för det har som sagt iiiinget med vår relation att göra. Bara otur i förhinder.)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress