FOMO
Mitt liv är inte skit spännande direkt, men om ni har fear of missing out kommer här lite grejer
som hänt under de veckor jag vart borta:
 
  • Det fina vädret har tagit mig till havet ett x antal gånger. Försöker pressa fram sommaren genom att även  köpa glass för halva priset på pressbyrån. Life hack.
  • Vi håller på att bygga om badrumet på nedervåningen här hemma, så hantverkarna gör att hela huset skakar. De borrar också sönder mina öron. Huvudvärk gånger hundra och kapabel till att slapna av minus hundra. 
  • Lite (läs mycket) för mycket bubbel en Lördag resulterade i en sne kväll. I survived tho. Kids don't drink.
  • Däremot hade jag en svin lyckad utgång på Pustervik förra Måndagen och krossade (några) på pingis.
  • Det har vart konstrunda här i Majorna, very trevligt må jag säga. Och sen en räkmacka på det.
  • Jag har tyvärr tagit paus från basketen igen... Mitt försök att börja träna funkade inte riktigt och med läkare, psykolog och framförallt mig själv drog vi slutsatsen att det var för tidigt för min kropp. Nästa säsong!
  • Gråtit över att jag inte kan börja träna än. 
  • Läst ut Hypnositören av Lars Kepler. 
  • Dregglat över alla outfits och balla folk på Coachella. (Samt Bey's performance!!!!!)
  • Ätit Coco Pops och sjungt "I'm in love with the coco" samtidigt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress