LÖR-SÖN
Halli-hallå!
Här kommer lite random snapshots från Lördagen och någon från början på denna Söndagen. Dagen på Ullared var väldigt mysig, men otroligt jobbig. Som jag tidigare skrev var jag rädd för att jag skulle få panik där inne och ah, det var just det jag fick. Min blick blev suddig och det känndes som jag skulle svimma första timmarna, jag gick runt själv eftersom jag inte klarade av att prata och det kom lite tårar. Men det låter värre än vad det var, eftersom det gick bättre efter en lunchpaus och vi hade det trevligt. (Se bild 4 för världens ballaste skal!!! (jag älskar adidas för er som inte vet)). 
 
På kvällen gjorde vi vår fantastico höstsallad. Med parmaskinka, äpple, ostkuber, cashewnötter, zuccini och vanlig mixsallad. Hur god som helst! Jag tvingade mig ut på AW:n ändå, vilket inte var så smart eftersom jag hade så sjukt mycket ångest hela kvällen. Jag ville bara hem. Men tror jag lyckades dölja det rätt bra, och jag vann trots allt "hela-havet-stormar". Oh yes champion. När jag kom hem på natten väckte jag mamma som fick lugna ner min ångestattack lite, så att jag senare kunde somna. Yesus va det tar på krafterna att hitta på saker, men det får det faktiskt vara värt ibland. Vill ju komma ihåg denna tiden som händelserik och äventyrsfull, fast den egentligen inte är det alls. 
 
Lördag & Söndag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress