JURRE ON MA TITTIES
Godmorgon!
I natt har jag sovit super! Jag la ifrån mig min bok vid klockan ett och somnade nästan en halvtimme efter. Må vara rekord!! Sen vaknade jag vid klockan nio, vilket betyder att jag har fått extremt mycket sömn. Jag känner mig piggare i kroppen idag, däremot har min halsont blivit mycket värre. Så idag ska jag bara till stan med bästis-festis på frullemys, eftersom hon börjar 14:00 på Fredagar. Sen så ska jag verkligen bara hem och vila! Popcorn framför TV:n med la familia. Har mycket planer i helgen, och på monday är det ju en väldans speciell dag. (QUEEN OF FUCKING EVERYTHING'S BIRTHDAY). Så det gäller att halsen skärper sig så att jag kan snacka utan att mina luftvägar typ dör. (Överdriv yeh). (Jag gillar paranteser). Här har ni dagens outfirre, och fredag till ära har jag min prins Justin på mitt bröst. 
 
T-shirt: Broadway market (I New York) / Solglasögon: NewYorker / Brallor: Monki / Skor: Putfeetfirst
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress