GLITTER
Hellu!
Här kommer lite bilder på gårkvällens outfirre. Jag hade en superbra födelsedag samtidigt som jag var hur trött som helst. Jag fick anstränga mig rejält på klubben för att stanna kvar ett tag. Jag kunde knappt prata för min hals gjorde så ont och jag hostade så fort vi började köra pingis. (Pustervik är en klubb här i Gbg som har populära pingismåndagar, skitkul!). Men jag vi var fasiken on fire, särskillt Sofie! Idag är jag snuvig och rätt sjuk, men det var som sagt så längesedan jag var i ett "influensa-liknande" tillstånd. Så är inte så irriterad över det, jag ska ju ändå vila hela dagarna. Man blir bara extra känslig och deppig av infektionen. Oh well! Är fortfarande glad för alla härliga människor som grattade mig igår och alla fina presenter, så lever på det lyckoruset idag med!! 
 
Idag blir det kolla igen de program jag missade igår. Paradise Hotell, Idol och Biggest Loser VIP. En reallity gottepåse så man kan sitta och vara lite nöjd med sig själv. Smartare än dom i PH och hälsosammare (i vissa fall hehe) än dom i Biggest Loser. Däremot beundrar jag dom i BL något rejält, så starka individer!! Heja dom!!
 
Glitter topp: Zara / Jeans: H&M Coachella / Skor: Putfeetfirst
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress