BC I'M A FEMINIST...
...and I feel fkn superior. Ingen kan argumentera mot oss, vi är så starka. Finns inget vettigt argument. Denna kroppen på bilden är min kropp och bilden är inte till för att tillfredställa någon. Girls, reclaim your bodys. Let's have a moment for min kroppis. Visst, den är sjuk och svag, men jag har aldrig vart med om någon kropp som samtidigt är så stark. Trots alla tunga motgångar fortsätter den föra mig frammåt, och tar mig vidare. Den är magisk, och även om jag ibland, som så många andra känner, att jag vill förändra den till det perfekta idealet så är jag otroligt stolt över den. Åt skogen vad andra tycker? Om den inte är sexig enough liksom, strunta i det. Den håller mig försjutton vid liv! Inget objekt som kan ägas, inget folk ska sitta å dreggla åt, utan ett starkt skal till min ennu starkare personliget. Blir du provocerad av bilden är det dags att tänka över dina värderingar. För om detta var en mannlig överkropp skulle du knappt reagera på samma sätt. Period.
 
Middle finger up for u guys som ser denna kroppis som något för att tillfredställa mannen. Nope, den är stark as hell och jag slår tillbaka om du försöker något. Not for the satisfaction.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress