VS FASHION SHOW 2k17
Omg. Det är de ända orden jag sakt hela morgonen typ. I morse var det äntligen dags för årets Victoria's secret fashion show, och givetvis var jag bänkad framför live streamen. Det jag älskar och tycker är så coolt med showen är att det är som en glamorös underhållning, det är mer än en modevisning. Samtidigt som många av tjejerna på runwayn är några stora förebilder till mig. Sådant självförtroende att gå inför hela världen i underkläder, det är power!!
 
Här kommer några av mina favvo-moments från årets show, och jag tycker det var svin kul att de collaba med franska modehuset Balmain i "Punk Angel" kollektionen. För er som missade showen kan ni lätt se den på VS hemsida inom kort! Annars vloggar jag idag, och där kommer lite glimtar av showen också. Kramar!!
Bilderna är tagna från victoriassecret.com
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress