MONDAY ☾
Hellu guys!
Nu har jag precis kommit hem från psykologmöte i Haga. Idag fokuserade vi mycket på min ångest som växt sig starkare senaste veckan och huruvida jag ska försöka dämpa den. Inte för att vi kom fram till något specifikt, det tar längre tid än så att bota en ångest. Annars hade jag ju redan gjort det. Det knäppa är att jag inte riktigt kan sätta ord på vad jag har ångest för, det är bara en kännsla som växer sig starkare när jag lägger mig i sängen och ska sova. Kanske någon rädsla i att jag inte kommer somna eller har svårt att slappna av.
 
Anyways, nu tänkte jag mysa ner mig med en smoothiebowl med granola och té framför nån skräckis. 
 
Brallor: Monki Liknande HÄR/ Keps: Adidas / Fishnettröja: HÄR / Jacka: Abercrombie & Fitch Liknande HÄR
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress