DÄR BÅTARNA RULLAR UT

Gokväll!

Super glad för all härlig respons på förra inlägget. Tack hjärtegull. Jag vet att diagnosen kom som en chock för många av er, men jag har blivit världsmästare på att dölja tecken på utmattning förutom för familj och typ Julle. 
 
Vid 19:00 bestämde jag och min fina vän Joar att vi skulle ut till hamnen och njuta av solen. Att bestämma sig för ta steget att klä på sig och ta sig utanför dörren är svårare än vad jag kan förklara. Viljan är så stor att man nästan spricker, jag aaavskyr att sitta still, men kroppen säger fuck no sitt still. Man blir lixom yr och bena känns som betong. Men till slut lyckades jag och vi hade en underbar kväll under Göteborgs-solen. Dresscoden för en kväll med solnedgången, havet och båtar som utsikt är givetvis mysisar och hoodie. Godnatt på er! 
 
Maria

You go girl! 💪🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress