BILDER PÅ MAT & SÅNT
Godnatt alla fina<3
Vilka två fina dagar jag haft! Solen har skinit och jag har legat i solstolen med poddar & jobbat fram lite gulliga fräknar. Igår kväll träffade jag Mattias på sportbaren vid honom där han bjöd mig på en mysig middag innan CL kvarten. First things first, jag åt en smarrig toast skagen & fick en super god melon mojito till ”efterrätt”. Tack!!! Och nu till det viktigaste, BARCA GICK VIDARE! Tjoho! Garanterat att vi kommer ta hem Champions iår äntligen efter några kassa år i den ligan. 
 
Denna dagen började även den i solen, men i jobbarkläder då jag och familjen hjälptes åt att måla om vårt förråd som behövde bättras på. Det tog bara 1,5 h så det var inte så farligt. Men tålamodet sattes på prov ändå hihi. Efteråt grillade vi korv på altanen med coleslaw och göttmos. Det var så varmt och skönt, jag satt med nyduschat hår i shorts & en bikini topp och kollade på när pappa grillade. Då känner man fan att det är vår asså! Magi.
Sarah

Det är så mysigt att grilla :) Riktigt gott blir det också :)

Linnéa

Snygga drinkar!

Angelica Wåhlin

Ååh, melonmojito lät ju supergott!

Angelica Wåhlin

Ååh, melonmojito lät ju supergott!

Svar: Det var riktigt nice!! :)
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress