RELAXING DAY
Hellu!
Åh denna dagen har vart så avslappnande. Vi började med en härlig hotellfrulle nere i restaurangen och jag lassade på med pannkakor med grädde och sirap samt frallor med god skinka. På förmiddagen hade vi bokat tid till relaxavdelningen. Så där låg vi och degade oss i matkoman efter frullen. Så härligt och välbehövt. Dock hade poolen kunnat vara någon grad varmare hehe. Resten av eftermiddagen bestod av shoppingrunda och prommenad i ett soligt och blomstrande Göteborg. När staden är som vackrast. Vårt fina fina Gbg.
 
Nu har vi precis checkat ut och jag ska bege mig hemmåt för att ladda mina batterier. För trotts ett chill dygn med några timmars relax är min kropp ändå väldigt utpumpad. Inte så konstigt för att vara i min situation liksom. Kramar på er! Vi hörs imorgon!! (Valle woop). 
JUNITJEJ

Så härligt det ser ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress