SUNNY☀
Goodmorning sunshines! :)
Klantiga jag tog mitt pick och pack i morse och begav mig till Haga för mitt weekly psykologmöte när jag fick reda på att det var nästa måndag vi hade bestämt. Suck!!! Mitt minne är så sjukt knas just nu och ibland kommer jag knappt ihåg vad jag heter i mellannamn eller om himmelen är blå eller grön. Jag måste köpa typ postit-lappar och sätta upp här och var för att inte glömma saker som dessa. Såå omständigt! Jaja, jag fick i varje fall en prommenad och kom ut och fotade dagensoutfit-bilder. Ikväll ska Malle och Sofia till måndagsklubben (and my fav) Pustervik, men jag tror ej jag följer med eftersom jag är allmänt snuvig och trött efter min morgon. Men vi får se!
 
Tröja: HÄR / Brallor: ZARA / Skor: Scorett / Skärp: HÄR / Jacka: Carlings Liknande HÄR / Solglasögon: Liknande HÄR
johanna

snyggt!

Elsa

ahh segt, men lite härligt ändå, tycker jag, att det inte bara är jag som lider av virrighet ;)

tjusig outfit!

Hemma Hos Felicia

älskar denna outfit!!! Jeansen är så grymma!

Maggie Bergius

Älskar tröjan! Så söt:)

Elin

Snyggt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress