WALK IN THE PARK
Tjabba!
Igår såg jag som sagt Aladdin & that shit was fire!! Recomend, ni måste se den. Bion låg på en gata nära Times Square med massvis av teatrar och biografer som var as fet. Har aldrig snubblat in på den innan så det var kul att se, maxad gata (bild längst ner). På väg till bion träffade jag en skön snubbe som väntade på bussen som jag satte mig och käkade med. Mycket trevligt! 
 
Idag har jag hängt runt i Central Park. Jag köpte lite brunch på Whole Foods och satte mig på den stora gräsplätten i början av parken. Där låg jag och solade, tjötade med Mattias lite (saknar så...) och åt min lilla picnick brunch. Därefter knallade jag runt lite i parken, pallade inte gå hela idag men det lär jag göra någon annan dag. Men jag gick på massvis av konstiga stigar jag inte gått på innan, så det kändes som att man var mitt i skogen. Sinnes konstigt, hittade nästan inte ut haha! 
Sarah

Najs att filmen var så bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress