THE MET
Gokväll!
Åh idag mår jag bättre, thank god. Det mulna och småregniga vädret håller i sig några dagar så idag blev det inomhus aktivitet, sen shopping. Innan har jag bara suttit & chillat på the MET steps (The Metropolitan Museum of Art) som alla andra Blair Waldorfs out there. Men nu med lite mer tid på halsen fick jag äntligen besöka museet. Vissa avdelningar var dödstråkiga medan andra var rena rama paradiset. Jag älskar gamla målningar i pampiga ramar & fashion, så de områderna hängde jag mest på.
 
Men museet var hur stort som helst och jag gick faktiskt igenom hela, vissa avdelningar snabbare än andra då. Årets tema för den årliga MET-galan var ju CAMP, så den utställningen spanade jag nog in längst. You guys know I löve fash. De hade även en musikutställning just nu som var svin intressant, med gamla instrument till band och rockiconer i fokus. Här kommer lite pix från museet, kramis! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress