FREDAG IDAG
Godnatt hjärtegull!
Jag har precis vart ute en svängis på galaj. Jag tycker allt det är lite stelt att sätta sig själv i baren innan man hittar någon att snick snacka med. Det är väääldigt långa minuter. Men jag tror det är nyttigt att utmana sig själv på det sättet. Jag menar jag är ju en väldigt social människa, så tänk hur de som inte är lika sociala skulle känna? Eller det kanske inte ens skulle utsätta sig för sånthär? Åka själv liksom. I don't know.
 
Anyways, kvällen har vart super och jag har bara hoppat runt på lite olika ställen i mitt område. Skulle åka in till East Village, men det kändes svårt att motivera sig att åka 30 min tunelbarna istället för att hänga här runt hörnet. Det får bli en annan dag. Kramis på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress