BROOKLYN BRIDGE PARK
Godnatt alla fina!
Idag har jag chillaxat lite i Brooklyn Bridge Park, som ni kanske förstår ligger här i Brooklyn. Duh. Jag vaknade vid typ kl 8:00, vilket var asnice för jag brukar anpassa mig super till jetlagen åt detta hållet. Jag gjorde lite gröt här i min studio apartment & knallade iväg mot subwayn mot Brooklyn Heights, ett av de finare områderna här i Broollan. Där kan man gå på ett fint upphöjt stråk innan man svänger ner till bron och parken. Det är så ballt för i början av parken sticker det ut olika pirer, där en utav dom innehåller ett träningscenter med basket, rollerblade rink osv. Hur ballt? Där snackade jag med lite folk och stod och sköt på korgen med en skön snubbe som hette Carl. Haha! 
 
Därefter: mer vandring runtom i parken & stadsdelen DUMBO. Till lunch satte jag mig på ett ställe nära mig & tog en Acai bowl. Yaaam. På kvällen bar det av till Times, men mer om det i nästa inlägg. Stay tuned. Kramisar! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress