SUNNY FUNNY HIHI
Tjena!
Hur är läget med er? Med mig är det fint, är bara otroligt trött. Inte trött på mitt utmattningssätt, utan mer vanligt trött. Liksom gäsp trött. Haha jag tror ni hajar. Igår kväll hängde jag runt lite på långgatorna efter jobbet, vilket var (as usual) supertrevligt. 
 
Nu på eftermiddagen (som är efter 12 vilket är jätte konstigt för jag tänker det som förmiddag) satt jag ute på altanen och bara sög in solen. Fy FAN va gött. Det var så varmt att jag var tvungen att ta av mig jackan. Hur underbart? I bakgrunden hade jag på podden spöktimmen, så att tiden ska gå snabbt när man sitter stilla hihi. Strax ska jag bege mig in till stan för att möta upp Carro på en fikis. Supermys! Kramar!!
Angelica Wåhlin

Men gud, vilken fin outfit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress