JAG LÄNGTAR TILL...
...New York som jag ska åka till i Maj. Min kära stad. Staden där det bubblar i hela kroppen så fort man sätter ned foten på gatorna. Dit ska jag åka i Maj och vara borta i tre veckor själv, och bara käka nuggets, träffa sköna peeps och bara njuta av staden som godis för mina ögon. I can't wait. 
 
...Way Out West!! Förra året var min första gång på WOW och jag hade så fruktansvärt kul. Bland de roligaste helgerna i mitt liv. Fest, musik, sommar. Åh jag ryser när jag skriver detta. Har inte köpt biljetter än till årets tho, men det ska givetvis göras och jag är SUPERTAGGAD! Sen att min girl crush Zara Larsson ska uppträda (som jag aldrig har sätt live) gör mig ännu mer taggad.
 
...Weekend i Budapest med min fina Sofie i April. Åh det ska bli så kul att åka iväg med min fina bästi. Vi spanade runt lite och Budapest blev nu ett självklart val, det verkar så fruktansvärt fint där. Ball arkitektur, billig bärs och kända spaan. What can go wrong?  (Bilderna nedan har jag lånat av pinterest eftersom jag inte vart där och kunnat ta egna bilder hihi).
 
...Benji Ingrosso som är en av mina faves spelar på Trädgårn i April och jag ska givet dit! Supertaggad. Förra gången jag såg honom var inte en klubbspelning, och jag tror att det kommer bli nice nu när det blir mer danskonsert än förra gången. Missförstå mig inte, det var inte så att förra inte va fet liksom, hihi.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress