BLOGG-ELLA ÄR TILLBAKA
Tja tja bloggis.
Åh ni fattar inte hur mycket jag har längtat till att skriva den meningen. Jag är äntligen tillbaka här på bloggis med ny energi, inspo och glädje. Anledningen till pausen var att jag inte hade just de tre grejer kopplat till bloggen. Jag hade precis börjat jobba efter min tid som sjuksriven och bloggen förvandlades då ett störningsmoment i vardagen. Och ni vet ju hur det är med måsten, eller hur? Inget kul alls. 
 
Men nu har jag kommit in i den lilla arbetsbubblan, och vant mig vid att arbeta två/tre dagar i veckan samtidigt som jag håller andra bollar i luften. Framsteg eller hur? Så jävla cheesy men tiden läker det mesta. Framförallt utmattning där allt som behövs är tid. Och nu är jag såpass ikapp tiden att jag äntligen är back on bloggis. Vi hörs imorgon hörni! <3
Maja

JA JA JA JA JA JA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress