WTF I’M 20?
Godmorgon guys!
Wow, hipp hipp hurra för mig asså. Jag önskar mig själv ett stort fkn grattis på 20års dagen. Det känns skumt att nu inte tillhöra gänget av ett par stökiga tonåringar som kan pretty much springa runt utan att någon dömmer. Jag vill också leka. Det känns däremot väldigt skönt att inte uppfattas som en stökig tonåring från alla utifrån, liksom jag har ju jobbat med en del nu och vissa är helt sjuka i huvudet. Haha.
 
Jag tillhör äntligen inte den kategorin längre. När någon säger ”alla tonåringar är så oansvarslösa, lata, careless osv” så tar man liksom åt sig. Så hejdå alla moppepojkar (eller ni kan ju höra av er om några år det vet ni ;)) och hejsan 20. Även om jag på något sätt alltid kommer vara 16 år innerst inne hihi. Kramar på er!
 
Bilder från utgång igår. Fortfarande 19 år på bilderna tho.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress