♡GRATEFUL♡
Hello babes!
Ååååh vilken fin födelsedag jag hade igår. Tack tack tack till alla som skrivit/sagt fina grejer och grattat mig. Igår efter min lunch med Julle så åkte jag hem, för på kvällen var det födelsedagsmiddag med min familj. Jag fick ytterligare ett par Carolina Gynning -glas av faster, ett par silverörhängen av lillebror (som han valt själv, good job) och en FUCKING GUCCI PLÅNKA(!!!!!!) av mammsen och pappasen. Mer om plånkan i nästa inlägg då ni självklart ska få bilder. Waow jag är helt mållös. 
 
Idag har jag vart på jobbet på förmiddagen. Det var en jätterolig dag då vi snackade mycket politik med eleverna. Underbart! Men nu är jag hur trött som helst efter många intensiva dagar, nu MÅSTE jag vila resten av dagen och imorgon. Kramar på er!
 
Brallor: Zara / Top: prettylittlething / Halsband: Glitter
MADDISENJ.SE

Snygg! Grattis i efterskott :D

Svar: Tack snälla <3
Ella Forssling

Sofie H

Grattis i efterskott! Skulle du inte kunna lägga upp något på din youtube? Typ en Q&A eller nåt?:)

Svar: Tusen tack!!! Jodå det skulle jag kunna ordna snart :-))
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress