B-DAY TACO
Hejsan!
Nu på förmiddagen var jag en sväng på stan och lunchade med min BFF. Det var så skönt att återförenas efter några veckor. Vi är bäst. Hihi. Vi käkade på Taco-Bar vilket var så gott och jag beställde in en Corona till maten vilket också var väldans gott. Därefter satt vi vid kanalen med lite jordgubbar och bubbel och bara myste. Vet ni vad jag bland annat fick av Julle? En helg på Arken Spa?! Fattar ni hur skönt?! Fyfan vilken härlig present. Tusen tusen tack!!!
 
Innan jag drog till restaurangen åkte jag till valstugorna på Avenyn. Uffebror va nämligen där och svarade på lite frågor från folk och det va supertrevligt att träffa honom. Vi snackade lite om jämlikhet och att vi helst inte vill sammarbeta med SD. Hoppas alla ni röstar i valet!! Kramar på er. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress