JUST WANNA DA DA DANCE U OFF
Hellu babes!
Ni är väll bänkade framför Eurovision hoppas jag? Inte? Nähepp. Ni håller allefall tummarna så hårt ni kan för Benji va? Va bra! I mitt hus har alla förutom jag gett upp och gått till sängs, svagisar. Oh well mer snacks till mig. Så får snacka med er på bloggis!
 
Tidigare idag var jag och kollade på tjejernas match och vi vann!!! Numera vidare till A-final som spelas imorgon. Jag är så stolt över gänget och speciellt över Julle, som jag alltid är stolt över. En klippa. För er som ej har koll är det Europas största basketcup nu här i Göteborg, basketfestivalen. Och givetvis brukar jag vara med och spela, men jag har ju några års uppehåll från basketen så får skrika mig hes från läktarn istället. Innan matchen knallade jag runt på stan och köpte en jeanskjol som jag behövt så länge!! Har haft mammas gamla innan men nu är den lite för liten. Så införskaffade mig en riktig pärla från Levis.
 
Men nu ska jag fokusera tillbaka på Eurovision för nu börjar rösterna delas ut! HEJA!!!!!! (Här kommer bilder från dagen)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress