G-UNIT & CANADA GOOSE
...är titeln på Tjuvjakts nya låt. VIBE! LOVE IT.
 
Jag har haft ett väldigt bra dygn och här kommer lite bilder från det. Igår chillade jag runt på stan och fyndade vintage Levis jeans på second hand och klippte av dom vid smalbenet. Jag fick även mer mig ett par skönare jeans shorts hem. Spending to  mucho dinero. Måste dra i bromsen på den fronten nu. Anyways, på kvällen mötte jag upp Julia för att bärsa runt lite på långgatorna. Och därefter mötte jag bland annat upp min gamla coach och hans vänner för att fortsätta rundan. Så trevligt!! 
 
Jag har även käkat väldigt gott. Igår blev det räkceviche med tortilla bröd/chips eller salladsblad. Och idag blir det grillat kött med klyftpotatis och jensens favoritsås :) Smarrigt värre. Men det får vänta tills ikväll. För först tog jag en sväng till havet, å nu blir det hockey!! Spännande möte mot USA i semi. Heja!
Angelica Wåhlin

Verkar som riktigt bra dagar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress