DAGEN EFTER VALLE
Godmorgon!
Hade ni en fin valle igår? I detta pissiga vårregn. Håkan kunde inte ha mer rätt. Däremot var dagen igår så mysig när regnet verkligen öste ner och åskan mullrade utanför fönstret. Perfekt dag för att krypa ner i sängen och bara mysa. Som tur är (hehe) är det grått idag med eftersom jag ska gosa ner mig ennu mera dagen till ära. Valborg spenderades på partaj hos Malles pojkvän Benjamin vilket var mucho mucho trevligt. Mycket bra hiphop r&b samt mycket nice folk. Det som krävs för en riktigt go hemmafest helt enkelt. Kramar på er!!
Annika

Vi tog vårt första dopp i havet igår:)

Svar: Guuuud så roligt!! Måste varit kyligt dock?
Ella Forssling

emilym.blo.gg

Vi hade det också jättebra. Jag och mina föräldrar åkte ut till sommarstugan på Öland. Vi hade så mysigt även fast det regnade och åskade :D ♥

Svar: Vad härligt att åka iväg lite :) Får passa på när det är långhelg ju. Kramis!
Ella Forssling

Markus

Hej Ella! Jag hade en mysig valborg framför tv:n det regnade här i Norrbotten med :/

Hoppas du mår bra. kramar. / Bloggaren Markus

Svar: Vad skönt att bara ta det lugnt, det blir ju extra mysigt när det regnar utanför. Kram kram :)
Ella Forssling

Rebecka Lindström

Wow vilka snygga bilder! Duktig du är! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress