STARS ON MY KNEES
Goodmorning!
Idag känns läget lite bättre och jag ska försöka ta mig ut idag. Tänkte dra ner en sväng på stan och köpa lite bra att ha saker och sen tänkte vi kolla lite second hand just for fun. Älskar sånna rundor, där man kollar unika affärer och bara promenerar runt i Göteborgs mysiga områden och snackar om livet and all the crazy things happening. Här kommer dagens Ella, vi hörs senare guys. Happy wednessday!!!!
 
Tröja: Brandy Melville / Jeans: H&M Coachella / Väska: Zara / Skor: Adidas
Felicia

super snyggt

Svar: Åh taaack🎈
Ella Forssling

E m i l y ♥

Jättesnygga kläder :D Jag blir alltid lika inspirerad när jag kommer in på din blogg :D Du tar alltid så fina bilder och såå snygga filter :D Gillar hur hela outfiten matchar <3 Det är det jag är så dålig på.

Svar: Men åh vad glad jag blir! Tack så jättemycket! :D
Ella Forssling

Josäfin Andersson

SÅÅÅ snygg outfit :D

Svar: Tack så jättemycket :D
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress