JARDÍN BOTÁNICO
Hola!
Idag har jag hängt i Teneriffas botaniska trädgård. Eller som spanjorerna säger, Jardín Botánico. Den var superfin och supermysig! Rena palmis paradiset, så ni hajar ju att jag och kameran gick bananas. Försökte ta kort på andra växter också för att ni ska få varriation hehe. Där strosade jag runt med Filip & Fredriks podcast i lurarna, kontrast mellan harmonisk miljö och kaotiska ljud (hahaha). Finurligt. 
 
Annars har det bara varit poolhäng på schemat idag då mitt munsår (som nu blitt två, vafan) inte vill lugna sig. Det gör så fruktansvärt ont att jag ej somnade inatt! Fyfan asså och hoppas så att de lugnar ned sig snart. Som jag i tidigare inlägget skrev får jag det ibland när jag är utomlands då solen är så stark, men har ej haft det på ett bra tag. Så jag får la ta det denna gången då! Tur i oturen att det var på en resa där man var själv. (För olyckligtvis är jag så fåfäng att det besvärar mig att besvära folk omkring mig med äckliga läppar). Kramar på er alla! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress