BLUE & PINK
Godmorgon!! 
Här skiner solen som bara den! Inte ett moln där jag befinner mig. Bara massa tjock dimma som samlat sumig runt berget Teide och topparna bredvid. Idag är det den sista soliga dagen då jag åker på Söndag och imorgon ska det bli molnigt och lite regn. (Vi hoppas på att dom har fel hehe). (Vill inte lämna). Så idag ska jag njuta av de sista solstrålarna och bara ta det lugnt. Eftersom jag vart lite skakig och instabil de senaste dagarna.
 
Har även fått munsår av solen, jag får det ibland när jag är under stark sol en länge tid. Och då blir kroppen också påverkad med lite feber och sånt konstigt, att ett litet sår kan göra det liksom? Haha!! Så jag ska ta det lugnt med solen idag och lägga nån tisha över huvudet när jag solar, så det inte blir värre liksom. Kramar på er!! Nu ska jag ut och njuta.☀️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress