AH, ONSDAG
Godnatt på er alla fina!
Svängen på stan gick bra och jag fick med mig en ny eyeliner hem, välldans behövligt må jag säga. Men jag började må lite illa, så jag var bara på språng i lite mer än en timme. När jag kom hem drog jag ned persiennen, satte på mysiga och kusliga podden Spöktimmen och la mig i sängen för att tänka på annat. Min lilla vilo-stund hjälpte faktiskt och jag blev sedan på shoppinghumör igen och beställde hem ett par swagiga solglajor, en större grå kavaj och en ny väska!! Iiiiih!! Mer om den när den kommit. Ni vet det finns folk som självmedicinerar med alkohol och droger, min medicin är shopping. 
 
Sedan blev det mys hemma i soffan framför mästerkocken samt nya Twin Peaks säsongen. Helt skruvat verkligen man blir ju helt knasig i hjärnan! Här kommer lite snapshots från denna Onsdagen, goodnight. <3
E m i l y ♡

Vad gott med jordgubbar och blåbär <3 Nu blev jag sugen på det :D

Har sett fler göra såna här coola collage. Hur gör du när när bilderna är på varandra så där om du förstår vad jag menar? När bilderna är lite så där huller om buller, eller hur man nu ska förklara det xD Har letat som en tok efter någon app.
Kramar.

Svar: Hej! Jaa det var supergott :) Jag lägger in dom på ett collage på datorn på befunky.com. Och sen väljer jag på mall "create your own". Kram på dig ha en fin helg.
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress