I CIRKLAR
Godmorgon babys!
Hur är läget? Själv hade jag en superjobbig natt, men det känns bra nu. Jag hamnade i någon stress-cirkel där man börjar tänka på hela livet liksom. Jag ska nämligen på möte på min gamla högstadieskola Påvelund idag (WEHÅ!!). Om planen går som den ska med min sjukdom bör jag kunna ta något eller några pass i veckan nästa höst. Och eftersom jag älskar att jobba med kids och älskar min gamla skola är det perfa att hoppa in som vick då och då. Hur kul?! Så idag ska jag dit och snacka lite så får vi se vad som händer. Men där började stress-cirkeln igår. Betyder jobb att jag kommer tvingas träna, skaffa körkort, flytta hemmifrån? Sen blev det bara kaos i huvudet och jag bröt ihop. Men jag lugnade mig med att jag givetvis bara skulle börja smått med något pass BARA. Det är så viktigt att inte gå in för hårt, och då kändes allt mer rimligt igen. Pjuuh... 
 
Kjol: ? / T-shirt: Cubus / Skor: Adidas
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress