22 GRADOS
Halli hallå!
Idag är det 22 grader och sol igen så då var det bara att ta mitt pick å pack till havet. En fantastisk förmiddag här. Jag ligger och lyssnar på Alice & Biancas podd där de i detta avsnitt snackar om ätstörningar och kroppshets. De är så fantastiska och kloka kvinnor som försöker hjälpa unga komma ur dess beteende. Givetvis känner jag igen mig i vissa saker de säger, men jag är så oerhört tacksam att jag inte har ett destruktivt beteende just på kropps och käk -planet. Så fint att få ha en fungerande kropp som tar mig framåt på två ben och kan lyfta saker med två armar. Och att jag inte hatar på den för att den inte är perfekt. Tacksam. Nu ska jag återgå till soooooleeeen. Chao!
Fanny

Ser härligt ut

Svar: Oh yes det var det!!! Hoppas din dag e lika fin :)) kramis!!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress