QUESTIONS & ANSWERS
Hej babes!
Eftersom jag fått mycket frågor på sista tiden tänkte jag göra en Q&A video. Så om ni undrar något om min sjukdom, hälsa, mål osv ALLT mellan himmel och jord så är det bara att lägga en kommentar. Om ni inte vill kommentera kan ni maila på [email protected] eller skicka DM på min instagram: ellaforssling. Taggade? Let's spill some tea darlings. 
 
Idag är det Friday vilket betyder rehab nu på morgonen. Jag ska snart prommenera iväg till Frölunda Torg till sjukgymnasten. Vi gör bara lugna övningar så det känns hanterbart, vilket det inte gjorde förra gången. Ikväll ska jag ut med tjejorna så vi får se vart denna dag bär av. Kramar!
Ebba

Hur mycket tjärnar du på din blogg?

Anonym

Hej. Jag är 22 och håller på att gå in i väggen tror jag. Jag vet inte hur jag ska reagera och vad jag ska göra, det känns liksom svårt att sluta plugga. Har du några råd? Tacksam för svar.

Sexy

Vad har du för komplex? Du verkar så självsäker och kaxig eller är det bara en fasad? Eller har du någgra tipps eller :-DD

Hejhej

Kan du visa ba du köpte i USA?

Anonym

Hej!!<33 du är en jätte bra förebild tycker jag. Jag ser upp till dig och inspireras av dig. Min fråga är hur du gör med träning och mat nu när du är sjukskriven?

Fortsätt som du gör du är grym!!!!

Kajsa D

Vilket är ditt bästa minne?

Anonym

Spelar storlek roll??

E

Vilken är din favorit youtuber? <333333

Anonym

Hur tar man sig genom en utmattning? Min mamma har gått in i väggen och har du några tips på vad jag kan göra när jag vill hjälpa? Du är bäst Ella, mvh

Anonym

Du är så jävla cool.

Maja Håkansson

Din kropp är så jävla snygg. Hur håller du dig i form? Har du haft någon ätstörningar? Puss / maja

Anonym

Hej ;) Jag undrar vad ditt mål med bloggen är? Vill du jobba med den i framtiden? Och är du nöjd med hur det går för den nu osv. Tack för inspirerande inlägg!

JB

Vilka tv spel spelar du

Anonym

hur klarar du dig att bara vara hemma? är dee inte dödtråkigt?????!!!!!

Anonym

Hur klarar du dig ekonomiskt om du inte jobbar? Är du sjukskriven då? Är i en liknande situation som du och behöver tjäna pengar, men kan verkligen inte jobba :/

Anonym

Hur skulle du beskriva din klädstil? Tänker du mycket på märken när du köper kläder?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress