DILEMMA
Ska jag åka utomlands en vecka själv?
Jag vet inte, det finns mega mycket fördelar (definitivt mer än vad det finns nackdelar). Det som gör mig fundersam är hur jävla kul är det att åka själv? Kommer jag inte bli knäpp och bli hur sälskapssjuk som helst? Samtidigt som jag känner att det hade vart så behövligt för mig just nu i min rehab att bara koppla bort. Få vara för mig själv och tänka lite, i värmen(!). Typ: promenera, äta gott, bada, läsa böcker, filma/fota/blogga, skriva. Finna ro. Däremot känns 6k lite väl mycket pengar att slänga iväg "bara för att det hade vart gött". Och jag måste även avboka möten på vårdcentralen, sjukgymnasten och hos psykologen den veckan jag är borta. Samtidigt som det hade suttit fint asså!! Palmisar, sol och glass.
 
Should I stay or should I (eg)go? Jag vet inte faktiskt. Kan någon bara bestämma åt mig??
Anonym

FUCKING DO IT!!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Om jag kände dig och du litade på mig skulle jag bestämma att du drar. Jag vet inte vaddå behöver återhämta dig från, men efter/under mitt utmattningssyndrom skulle jag dra - fem dagar ensam. Men jag ställde on och ångrar mig väldigt, väldigt mycket!

Svar: Tack för rådet :) hoppas du mår fint nu, kram
Ella Forssling

levalivettyp.blogg.se

Dra! En vecka är inte så länge, men du kan ju alltid bo på hostel så har du andra unga människor runt dig :) Annars är det alltid bra för hjärnan att vara ensam ett tag, tror jag. Ger definitivt mer plats för just reflektion.

Svar: Nja jag vet inte det hade nog stressat mig att bo med ungdomar, men man kan ju alltid tindra där typ om man blir sällskapssjuk eller nått, Hahah!! 😃 Ja jo jag ska nog dra asså.
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress