__
Hejsan!
Mina kära vänner. Jag har inte gjort såhär mycket på en och samma vecka på väldigt väldigt länge. Samtidigt som det har vart kul att komma ut i friska luften och i bubblan som de flesta människor lever i, måste jag medge att det har tagit så jädra mycket på mina krafter. Jag är helt utpumpad, vilket inte är så konstigt. Jag måste måste måste hålla det på en lagom nivå om jag vill kunna börja jobba och träna så snart som det är fysiskt och psykiskt möjligt. Nog om det, jag ska vila!
 
Fredag: Hängde på stadsbibblan med Julle och jobbade lite med samarbeten. På kvällen efter en hemmagjord pizza, skulle jag göra karameliserade popcorn, de kokande sockret och smöret fastnade på mina fingrar och började bubbla i huden och jag brännde mig. Satt och skrek som en drama queen och sprang runt i köket tills jag fick ner handen i frysen. Fyfan, nog om den kvällen.
 
Lördag: Hängde på stan med brorsan. Sen hade vi kompisar över på middag här hemma på kvällen vilket var väldigt väldigt mysigt. Därefter åkte jag till Tobbe och bara chillade. Update på brända fingrarna: blåsor finns men de gör inte ont.
 
Nu: Ikea med mammsen. Over and out.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress