WOW - DAY 3
Hellu babes!
Här kommer sista inlägget med bilder från livets helg. Way out west!!! Jag har haft så himla kul under dessa dagar. Givetvis har jag vart nervös att jag skulle bryta ihop (pga min utmattning), och visst jag har haft mina stunder det vart tufft. Men glädjen och de fantastiska konserterna har lyft upp allt. Det var riktigt kul idag då vi hängde på en dagsfest där Molly Hammar uppträdde, om ni inte lyssnat SÖK PÅ SPOTIFY!
 
Idag var jag upppe med tuppen för att direkt ta en återställare och bege mig till Daniel Adams-Ray, och jag säger baga wow. Han, Little Jinder och Lykke Li var utan tvekan dagens höjdpunkter. Little J ligger mig väldigt varmt om hjärtat så utan att tänka på showen var nog hon nummer ett enligt mig. Däremot var det inte fel att starta dagen med sköna svenska hits från Danne och avsluta festivalen med fina texter med Lykke. På kvällen nu hängde jag och Sofia på Pustervik, annars inget mer jag har på hjärtat! Goodnight och kram.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress