SJUKLING & PULP FICTION
Godnatt babes!
Denna, lik som gårdagen, har varit seeeeeg. Jag har vart sjuk dessa två dagar nämligen. Lite feber och en jobbig halsont. Men blandat med utmattningen växer den lilla febern till tempen på solens yta. (Hihi mrs överdriv). Menar mer att det känns som jag är supersjuk och så fort jag rör mig ifrån sängen är jag hur skakig och ynklig som helst. Fattar ni? Hahaha. Knasigt.
 
Nu på kvällen blev det lite filmmys med la famillia. & dagens movie blev Pulp Fiction. Jag förstod inte hundra procent varför den är så älskad som den är, men den var otroligt lång så jag kanske hade diggat den mer om vi delat upp den hehe. Så jag kan hålla koncentrationen genom hela liksom. Godnatt på er! 
iseedee

Krya på dig! =)

Svar: Tack så mycket😇😇
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress