INNE I DIMMAN
Hello babys!
På sistone har det vart väldigt mycket inlägg med bilder när jag är ute och festar. Jag är 19 år och fyller snart 20, och jag tycker verkligen inte ni ska dricka, röka, snusa osv förns ni är myndiga och gamla nog att förstå huruvida det påverkar er kropp och sinne. Kan vi ha en deal på det? Jag vill verkligen vara tydlig med att jag inte vill uppmuntra er att dricka alkohol, trotts detta inlägg och många andra inlägg med bilder där jag är ute.
 
Oh well, idag bär det av in till festivalen igen och det ska bli hur kul som helst. Jag är väldigt taggad för Kendrick Lamar och Oskar Linnros idag. Däremot blåser det storm, fy asså jag hoppas det lugnar ner sig! Här kommer lite bilder från Yaki-Da igår, but remember don’t drink kids. Kramar!
Anonym

Du är en jättebra förebild Ella, oroa dig ej

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress