WHITE
Hejsan svejsan! - Så fantasifull rubbe ellerhur... 
Happy friday på er alla! Har ni några roliga planer för kvällen eller helgen? Själv ska jag laga lite goda räk och avokadomackor med lillen nu på kvällen och därefter ska jag och Kareem åka in till stan för att kolla på bio. Vi ska se Truth or Dare med Lucy Hale i huvudrollen, den har inte fått jättebra direkt men får hoppas att den är sevärd. Var lite hastig när jag bokade så gjorde ingen background check på den, hehe, men äsch tagga popcorn. Och skräckis som skräckis liksom? Ändå mysigt!! Hoppas ni får en fin kväll, och imorgon blir det Elite Hotel för mig och Julle<3. Hennes födelsedagspresent från mig. Men mer om det mañana, kramar på er. 
 
Klänning: NLY / Strumpor: H&M / Skor: Putfeetfirst / Örhängen: Forever 21
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress