SÖNDAGS UTFLYKT
Hejsan svejsan!!
Hur mår ni? Idag har jag vart på dagsutflykt med mammsi på Gekås Ullared. Jag behövde köpa lite bra och ha saker som lotion, bra schampo, underkläder, basic linnen etc. Så då for jag och mammi iväg och gjorde en superhärlig dag av det! Jag fick även med mig en as skön jumpsuit och kjol hem till sommargarderoben. Efter svängen i kaoset inne i varohuset åt vi på en svin god asiatisk buffé med en glass i (den superduper varma) solen utanför. 
 
Nu: Sitter i bilen påväg hemmåt och lyssnar på Skäringer & Mannheimers podd och skrattar. Så härliga haha, och vettiga framförallt!! Sen ska jag lägga mig och pusta ut framför Prison Break. Kramar på er! Haft en fin Söndag ni med?
 
Lotta

Snygg outfit! :)

Maria

Gud så fina bilder :)

emilym.blo.gg

Jag mår bra :D Och vad härligt att få åka till Gekås :) Har inte varit där på år. Vi brukade åka dit varje år, men det har inte blivit av nu. Nu blev jag också sugen på glass, tur att jag har det i frysen. Jag haft en riktigt bra söndag, lyckades gå upp kl 08 och städade. Nu sitter jag bara och chillar framför datorn :D

Svar: Låter underbart! Så skönt när man blir klar med det tråkiga först så kan man njuta av solen sen :-)) kramar! Hoppas resten av veckan blir lika bra!!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress