GBG
Godmorgon!
Hur mår ni? Jag mår inte så bra idag, inte pga det psykiska utan mer feber och förkyld. Men det är inte så farligt mer än att kroppis inte klarar så mycket. Jag tänkte tipsa er om dessa fina Göteborgskartor som nu pryder min vägg här hemma. Detta är inget sammarbete utan jag tycker verkligen TGIOC gör mycket morderna och lekfulla tavlor samtidigt som de är stillrena. Kika in på deras hemsida HÄR! Personligen gillar jag kartorna mest där de exempelvis finns Stockholm, Malmö och Sverige beroende på vad som ligger er närmst om hjärtat. Så otroligt snygga, eller hur? 
 
Och gissa vem som gjort dem och står bakom TGIOC? Ingen mindre än världens bästa pappa. Jag är sjukt stolt, han är så duktig och jag är så glad att han får arbeta med något som han tycker är roligt och det som han är jädrans bra på. Heja honom! Shout out Jörgen Forssling, haha. 
 
Såhär ser det ut i mitt rum. 
Elin Bjurek

Hoppas du blir bättre snart! Sjukt snygg tavla förresten <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress