VILL INTE VARA JAG
Godmorgon!
Strålande sol idag. Åh så underbart! Egentligen skulle jag till psykologen imorse, vilket jag kännde var så skönt. Har så mycket på hjärtat. Men några timmar innan fick jag ett SMS att mötet blitt inställt, så det var bara att tänka om. Jag har så ont i magen och känner väldigt mycket skuld. Skuld och skam för mig själv. Jag orkar inte vara som jag är. Känslig och slut på batteri nästan hela tiden. JAG ORKAR EJ. Man vill liksom fly från sin kropp, men det går ju inte. Jag vill inte riktigt vara jag idag. Men, jag ska försöka få bort tankarna och andas in den fantastiska vårsolen istället. Hoppas den skiner hos er med, kram :) Här kommer Ella of the day. 
 
Tröja: Ginatricot / Kavaj: ASOS / Jeans: H&M / Skor: FILA / Väska: Kate Spade
Emilia Sjödin

Wow vad snygg du är!
Stressa ner och ta det lugnt fina du <3

Svar: Tack så mycket!! Ja gud jag försöker, du med!! Mindre stress till folket :) kramar
Ella Forssling

Ebba

Det suger så mycket när det är ens egna tankar man måste fighta, så himla svårt!

Svar: Ja verkligen! Det finns ju inget mer att göra än att "sluta tänka på det". Som om det fungerar liksom, hehe.
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress