SUMMER VIBESđŸŒŒ
Hellu guys!!
Jag vaknade upp med ett ryck, stressad och illamÄende. Den stÀndiga kÀnslan av att vara utmattad samtidigt som man vill göra allt i hela vÀrlden. DÀrav stress. SÄ jag tog pÄ mig pyjamasshortsen och ett linne, drack ett glas vatten och andades ut och in. Intalade mig sjÀlv att jag hade en jÀvligt hÀrlig kvÀll pÄ Oskar igÄr och att jag ska orka ta mig till sjukgymnasten i eftermiddag. Andas in, andas ut. TvÄ tredjedelar av Ängesten trillade av mina axlar och jag förstod att jag mÄste vila nu pÄ förmiddagen för att orka. Det Àr svÄrt att försöka balansera. Men jag tror jag gÄtt balansgÄngen jÀvligt bra pÄ sistone.
 
HÀr kommer gÄrdagens sommar-Ella innan konserten. Idag har jag bara slitna och charmiga trÀningsklÀder, inget vÀrt att dra ut och fota. Snart pÄ gÄng till sjukgymnasten. Kram pÄ er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress