SHORTSINVIGNING
Hej hjärtan!
Jag kan bara inte sluta snacka om vädret!!! Har ni runt om i Sverige också kunnat inviga era shorts/kjolar/klänningar idag? Well I have. Dagen började med en långprommis till psykologen i Haga då jag gjorde misstaget att ha på mig svarta träningstights och ett svart linne. Snacka om en vandrade bastu. Efter mötet drog jag hem och bytte om till outfiten nedan vilket var lite mer passande, hihi. Jag satte mig på moppen och mina ben frös inte äns i vinden när jag brummade iväg till hallen. Där träffade jag Julle och myste lite med henne innan hennes träning. Nu: Hockeymatch och knäckemackor. 
 
Shorts: Levis / Solisar: ASOS / Trackjacka: Adidas vintage / Skor: FILA
Meg

men wow vad snygg du är!!

Svar: Nämen åh va snällt :) kramis
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress