FRÄDAG
Yo!
Åh vilken härlig Fredag jag haft. Väldigt mycket vårkänsla då jag startade dagen med en promenad (utan jacka!!) med svenska favoriter i lurarna. Och när jag senare låg ute på altanen eller när jag och familjen åt en god haloumi sallad med jordgubbar fylldes vår-mätaren nästan till max! Som pricken över i:et spenderade jag och gänget kvällen på Storan med drinks. Solen sken hur länge som helst och det blev inte mörkt förns jag var pågång hemmåt. Där snackar vi livskvallitet. Vilket jag behöver då de senaste dagarna vart extra tuffa pga lite omställningar i vardagen, lite för nära hjärtat kanske för att snacka med er om. Inte för att det spelar någon roll för mig, jag är som en öppen bok, men för den andra parten som är inblandad liksom. Så ni får nöja er med det, hehe. Kramar på er!
 
Från dagen <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress