DUMMA IDEAL
Godmorgon hjärtegull!!
Hur mår ni idag? Jag mår helt okej. Fysiskt mår jag väldigt bra, jag mår inte illa eller något sånt vilket är så skönt! En break från yrsel. Men jag har kännt mig så uppblåst och säkerligen gått upp lite i vikt under senaste två veckorna, jag har inte käkat annorlunda utan är väldigt nyttig med vissa undantag. Så jag antar att det är mina mediciner. Jag vill inte att det ska göra det, men det spökar lite med min hjärna. Jag känner mig mindre vacker, vilket är så jävla sjukt. Dumma ideal. Och jag vet att jag inte äns är överviktig eller något, ändå kommer dessa tankar. Så jag försöker finta bort tankarna och ta på mig magtröja för att övertyga mig själv att man visst kan visa lite mage även om den rullar sig när man sitter ner och skumpar lite när man går. Man är verkligen vacker ändå. Så idag ska jag verkligen andas in och ut, och sen vara svin glad över att jag har en hälsosam kropp som fungerar (oftast hehe den är ju inte jätte hälsosam om man tänker på utmattningen men ni hajar vad jag menar). 
 
Nu: Basketfestivalen är ju igång i stan, och fastän jag inte spelar ska jag givetvis kolla matcher. Idag blir det Julles match. Här kommer dagens Ella! Kram :)
 
Tröja: H&M / Kjol: Black S
Angelica Wåhlin

Förstår helt vad du menar (tyvärr), men fan så stark du är som försöker tänka bort dom där dumma tankarna som alla samhällsideal skapar!

Svar: Ja det är så skevt att man ska känna så:( Något tyvärr alla tjejer går igenom. Men gud!! Ska ej klaga liksom :-)) heja oss!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress